خانه تالار گفتگو آلزایمری پیشگیری عوامل کاهش خطر ابتلا به آلزایمر

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #7121

    واملی قابل تغییر هستند که ممکن است به جلوگیری از آلزایمر کمک کند برای کاهش خطر ابتلا به آلزایمر:

    کاهش خطر ابتلا به آلزایمر

    ورزش منظم انجام دهید.

    حفظ سلامت سیستم قلبی عروقی

    مدیریت بیماری های قلبی عروقی، دیابت، چاقی، سیگار کشیدن و فشار خون بالا.

    رژیم غذایی متنوع و سالمی را دنبال کنید

    شرکت در آموزش مادام العمر و آموزش شناختی

    برخی مطالعات نشان می دهد که از تصور و دید عموم و ممکن است خطر آلزایمر را کاهش دهد.

    برای جلوگیری و یا تاخیر طبیعی در بیماری آلزایمر چه کنیم؟

    چه بخوریم و چطور از طب سنتی کمک بگیریم؟

    در این بخش از سلامت نمناک 10 راه مفید برای جلوگیری یا به تاخیر انداختن بیماری آلزایمر وجود دارد.

    1. روغن نارگیل: خوردن 1 تا 2 قاشق چای خوری روغن نارگیل، سرد و فشرده دو بار در روز به طور منظم همچنین، روغن نارگیل را در محصولات پخته شده خود، سالاد و کوکی ها استفاده کنید.

    2. ویتامین B12: خوردن غذاهایی با ویتامین B12 بالا مانند گوشت، ماهی، مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، لوبیا خشک شده، آووکادو، غلات غنی شده و شیر سویا.

    3. دارچین: دارچین را در چای، نان تست، غلات، بلغور جو دوسر، محصولات پخته شده، سالاد میوه و کوکی ها استفاده کنید. همچنین می توانید دارچین را به صورت مکمل مصرف کنید. همیشه برای یک دوز مناسب با پزشک مشورت کنید.

    توجه داشته باشید: دارچین را بیش از حد مصرف نکنید، زیرا ممکن است برای کبد تولید سم کند.

    4. بادام: خوردن 1 اونس یا یک مقداری از بادام خشک روزانه برای جلوگیری از AD ؛ یکی دیگر از گزینه ها این است که هر روز 8 تا 10بادام خرد شده و پوست کنده را ناشتا میل کنید.

    5.زردچوبه: هر روز یک لیوان شیر زردچوبه، به عنوان شیر طلایی شناخته می شود ؛ برای تهیه این شیر، فقط یک و نیم قاشق چایخوری پودر زردچوبه را در یک فنجان شیر بجوشانید آن را با عسل خام بخورید و بنوشید. همچنین در غذاهای خود زردچوبه را استفاده کنید.

    توجه:زردچوبه ممکن است برای افراد مبتلا به سنگ های صفراوی و انسداد مجاری صفراوی مناسب نباشد.

    6. اسیدهای چرب امگا 3؛ با خوردن ماهی های چرب، گردو، دانه های کتان، لوبیا، روغن زیتون و پوره کدو، ومواد غذایی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 را در رژیم غذایی خود دریافت کنید.مصرف مکمل های اسید چرب امگا 3، حاوی حداقل 600 میلی گرم DHA، روزانه که برای تعیین دوز مناسب، با پزشک خود مشورت کنید.

    خطرات بیماری آلزایمر

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.